دوره آموزش موشن گرافیک سه بعدی
در دوره موشن گرافیک ۱ با نرم افزار هودینی سعی کردیم از پر کاربرترین تکنیکهای موشن گرافیک را به روشی خیلی سادهتر و خلاقانهتر استفاده کنیم و تکنیکهایی را به شما آموزش بدهیم که توانایی اجرای ایدههای بلندپروازانهتان را در زمینه موشن گرافیک بدست بیاورید و پروژههایتان را با علم چندین برابری نسبت به رقبا به مرحله اجرا برسانید.
در بخشهای مختلف این دوره به یادگیری و درک کامل نودهای پرکاربرد هودینی میپردازیم و با اتربیوتهای پراستفاده و روشهای چگونگی تغییرات آنها آشنا میشویم و در ادامه توانایی به وجود آوردن ماسک با دیتیل انحصاری خودمان را کسب میکنیم و همینطور به اندازه نیاز با مقدمهای از شبیهسازی انواع پارچه در نرمافزار هودینی روبرو میشویم و یاد میگیریم که به چه نحوی از تاثیر ماسکهای ایجاد شده در شبیهسازیهایمان بهره ببریم و در ادامه با هم به شبیهسازی پارتیکلها میپردازیم و با نودهای کنترول کننده آنها بیشتر آشنا میشویم و در ادامه دوره موشن گرافیک ۱ با روش شیبهسازی دود در هودینی آشنایی پیدا میکنیم و با هم یاد میگیریم که به چه نحوی از تاثیر دود یا انفجار ایجاد شده در شبیهسازیهایمان استفاده کنیم و اما مسئله مهمی که مطرح میشود اینهکه به چه صورت از پروژههایمان خروجی بگیریم و در نرم افزار توانای بلندر وارد کنیم که با این روش هم به خوبی آشنا میشویم و کار خواهیم کرد.
دوره پیشنهادی و حرفه ای : دوره افتر افکت
ویدیو معرفی دوره آموزش موشن گرافیک سه بعدی 1
- 3:20
توضیحات دوره موشن گرافیک ۱
در دوره موشن گرافیک ۱ با نرمافزار هودینی سعی کردیم پر کاربرترین تکنیکهای موشن گرافیک را به روشی خیلی سادهتر و خلاقانهتر استفاده کنیم و تکنیکهایی را به شما آموزش دهیم که توانایی اجرای ایدههای بلندپروازانهتان را در زمینه موشن گرافیکس بدست بیاورید و پروژههایتان را با علم چندین برابری نسبت به رقبا به مرحله اجرا برسانید.
در بخشهای مختلف این دوره به یادگیری و درک کامل نودهای پرکاربرد هودینی میپردازیم و با اتربیوتهای پراستفاده و روشهای چگونگی تغییرات آنها آشنا میشویم و در ادامه توانایی به وجود آوردن ماسک با دیتیل انحصاری خودمان را کسب میکنیم و همینطور به اندازه نیاز با مقدمهای از شبیهسازی انواع پارچه در نرمافزار هودینی آشنا میشویم و یاد میگیریم که به چه نحوی از تاثیر ماسکهای ایجاد شده در شبیهسازیهایمان بهره ببریم و در ادامه با هم به شبیهسازی پارتیکلها میپردازیم و با نودهای کنترول کننده آنها بیشتر آشنا میشویم و در ادامه دوره موشن گرافیک ۱ با روش شیبهسازی دود در هودینی آشنایی پیدا میکنیم و با هم یاد میگیریم که از تاثیر دود یا انفجار ایجاد شده در شبیهسازیهایمان استفاده کنیم و اما مسئله مهمی که مطرح میشود اینهکه به چه صورت از پروژههایمان خروجی بگیریم و به نرمافزار قدرتمند بلندر انتقال دهیم. که در این دوره با این روش به خوبی آشنا میشویم و کار خواهیم کرد.
ویدیو نمونه آموزش موشن گرافیک سه بعدی 1
- 33:24
توضیحات راجب نرم افزار Houdini
بی شک بهترین و قدرتمندترین نرمافزاری که میتوان با آن ساخت بخشهای VFX یا جلوهای ویژه مانند دود، اتش، نیروهای وارد بر آن کار کرد، نرمافزار houdini است. در مرحله اول با تمام مفاهیم فیزیک بر مبنای smoke آشنا میشیم. در مرحله بعدی روی چندین انفجار مختلف صفر تا صد کار میکنیم و به صورت عملی ۴ پروژه را درhoudini انجام میدهیم. در نهایت یاد میگیریم به چه شکل پروژهها خود را به نرمافزارهای دیگه مانند سینما فوردی، بلندر، تی ری دی مکس، مایا و دیگر نرمافزارها انتقال دهیم. شیدر اختصاصی خود را که شامل رنگ دود یا حجم دود است میسازیم. همچنین کنترل کامل بر آتش حاصل از انفجار با نرمافزار بلندر و موتور رندر سایکل خواهیم داشت. بعد از گذراندن دوره هودینی، شما مسلط به ساخت انواع انفجار با فیزیکهای مختلف میشوید و میتوانید در پروژههای خود از این تکنیکها استفاده کنید.
بازار کار و درآمد زایی از محتویات دوره آموزش موش گرافیک 1
تفاوت اصلی نرمافزار Houdini (هودینی) با نرمافزار Autodesk Maya و بقیه نرمافزارهای سه بعدی در این است که، Houdini (هودینی) به سیستم کار مبتنی بر گره تمرکز بیشتری دارد و در هر زمان که نیاز داشتید میتوان به عقب برگشت و آنچه را که انجام دادهاید تنظیم کنید. نرمافزار Houdini (هودینی) در زمینههای طراحی سه بعدی بسیار هوشمند و پرکاربرد است. میتوان به فیلم Thw Wild اشاره کرد که به صورت صفر تا صد در Houdini (هودینی) طراحی شده است. Houdini (هودینی) میتواند جلوههای واقعگرایانه ایجاد کند که رویه کارHoudini (هودینی) برای استودئوهای فیلمسازی و بازیسازی و هنرمندان طراحی سه بعدی کارآمد است. شبکههای پیچیده را میتوان در یک گره متا اپراتور واحد گروهبندی کرد. این عمل مانند کلاس عمل میکند و میتواند در سایر شبکهها مانند هر گره کامپایل شده، نمونهسازی شود. به این ترتیب کاربران میتوانند ابزارهای پیچیده خود را بدون نیاز به برنامهنویسی حرفهای ایجاد کنند. Houdini ( هودینی ) را میتوان یک ابزار برنامهنویسی بصری بسیار تعاملی دانست که برنامهنویسی را در دسترس هنرمندان قرار میدهد. نرمافزار houdini ( هودینی) از زبان پایتون هم پشتیبانی میکند.
با استفاده از Houdini، کاربران میتوانند پروژههای خود را در قالب فایلهایHoudini ساخته و در نرمافزارهای دیگری مانند Maya، Cinema ۴D و ۳ds Max باز کنند و از آنها استفاده کنند.
تصاویر زیر از جمله خروجی های موارد تدریس شده در این دوره میباشد.
مدلسازی سه بعدی به هنر ساخت تمام اشیای واقعی و انتزاعی توسط نرم افزار و به وسیله کامپیوتر گفته میشود. ساخت اشیا و فضاها به صورت فیزیکی و واقعی علاوه بر زمان بر بودن هزینههای بسیار بالایی دارند و فراهم کردن شرایط نوری به صورت واقعی بسیار دسوار است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت مدلها و فضاهای سه بعدی به صورت کاملا واقع گرایانه توسط نرم افزارها ممکن شده است و تمامی صنعتهای بزرگ مانند سینما به این سو روی آورده اند به نحوی که حتی در معمولی ترین فیلمها و یا حتی تبلیغات تلوزیونی رد پای نرم افزارهای سه بعدی دیده میشود
برای ورود به دنیای جلوههای ویژه ابتدا شما باید کار با نرم افزارهای سه بعدی را بیاموزید و با فراگرفتن این هنر به خلق آثار سه بعدی بپردازید، یکی از نرم افزارهای فوق العاده در این زمینه بلندر هست که ادامه با این نرم افزار بیشتر آشنا خواهیم شد تا بفهمیم این غول دنیای سه بعدی چطور همه ی رقبای خود را در
نکات مهم قبل از خرید دوره
دوره های آموزشی مجموعه گرویتی تنها بر روی یک سیستم قابل اجرا میباشد و برای رعایت حق کپی رایت امکان اجرای یک آموزش بر روی چند سیستم توسط مجموعه محدود شده است ، لذا پیش از خرید دوره به این نکته توجه فرمایید.
نکته: قبل از عوض کردن ویندوز خود به بخش مشاوره قسمت سوال های پرتکرار مراجعه کنید یا با شماره پشتیبانی 09019999182 تماس بگیرید.
3,190,000 تومان
نشان کردن
اشتراک گذاری
سوالات متداول
مدرس دوره
پویان رئیسی / الیاس آران
جنرال آرتیست و متخصص جلوه های ویژه
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.